본문 바로가기
Music

영화 라붐 OST Reality - Richard Sanderson 가사해석

by 슌스 2021. 1. 1.

youtu.be/qoTWfPbc8iE

 

 

 

Richard Sanderson - Reality

(영화 라붐 La Boum OST)

 

 

 

Met you by surprise

I didn't realize

That my life would change forever

 

갑자기 너를 만났어

나는 깨닫지 못했지

내 인생이 영원히 바뀔 거란걸

 

 

Saw you standing there

I didn't know I'd care

There was something special in the air

 

거기 서 있는 너를 봤어

내가 신경쓸 줄은 몰랐지

특별한 공기가 맴돌고 있었어

 

 

Dreams are my reality

The only kind of real fantasy

Illusions are a common thing,

I try to live in dreams

It seems as if it's meant to be.

 

꿈은 나의 현실이야.

유일한 종류의 실재하는 환타지

환상들은 흔하고

나는 꿈 속에서 살려고 노력해

마치 운명인듯이.

 

 

Dreams are my reality

A different kind of reality

I dream of loving in the night

And loving seems all right

Although it's only fantasy.

 

꿈은 나의 현실이야.

다른 종류의 현실...

나는 밤에 사랑하는 꿈을 꾸고

그 사랑은 꽤 멋져

비록 환상이지만...

 

 

If you do exist,

Honey don't resist

Show me a new way of loving

Tell me that it's true,

Show me what to do.

I feel something special about you

 

니가 존재한다면

참지말고

나에게 새로운 사랑을 보여줘

진짜라고 말해줘

뭘 할지 알려줘

난 너에게 특별한 것을 느껴.

 

 

Dreams are my reality

The only kind of reality

Maybe my foolishness is past

And maybe now at last

I'll see how a real thing can be.

 

꿈은 나의 현실이야.

유일한 현실

나의 어리석음은 사라지고

어쩌면 이제 진짜로

남을 수 있는 법을 알거야.

 

 

Dreams are my reality

A wonderous world where I like to be

I dream of holding you all night

And holding you seems right

Perhaps that's my reality

 

꿈은 나의 현실이야.

내가 머물고 싶은 멋진 세상

밤새도록 너를 안고있는 꿈을 꿔

그건 꽤 멋진 것 같아

아마도 나의 현실일거야.

 

 

Met you by surprise

I didn't realize

That my life would change forever

 

갑자기 너를 만났고

나는 깨닫지 못했어

내 인생이 영원히 바뀔 거란걸

 

 

Tell me that it's true

Feelings that are new

I feel something special about you

 

사실이라고 말해줘

새로운 느낌

너에게서 특별한 것을 느껴

 

 

Dreams are my reality

A wonderous world where I like to be

Illusions are a coming thing

I try to live in dreams

Although it's only fantasy

 

꿈은 나의 현실이야

내가 머물고 싶은 멋진 세상

환상들은 흔하고

난 꿈에서 살려고 노력해

비록 환타지지만...

 

 

Dreams are my reality

I like to dream of you close to me

I dream of loving in the night

And loving you seems right

Perhaps that's my reality

 

꿈은 나의 현실이야.

나의 곁에 있는 너를 꿈꾸고 싶어

밤에 사랑하는 꿈을 꾸고

널 사랑하는건 좋은 것 같아.

아마도 그건 나의 현실이야.

 

 

 

La Boum

 

댓글